Linjefag
på korinth efterskole

– Udforsk dine interesser og lær nyt

Udforsk og fordyb dig i forskellige linjefag
På Korinth kan du vælge mellem hele 16 forskellige linjefag inden for adventure, outdoor og kreativt håndværk. Og bedst af alt? Du vælger linjefag flere gange om året, så du har mulighed for at prøve noget nyt. Faktisk kan du fordybe dig i op til seks forskellige linjer i løbet af året.

Dit linjefag er nemlig din chance for at fordybe dig; for at prøve noget nyt, dyrke din interesse eller opdage en ny passion. Du gør det i fællesskab med dine bedste efterskolevenner og oplever, hvordan det er at indgå i et interessefællesskab ud over det sædvanlige.

Plads til alle niveauer og interesser
Vores linjefag forudsætter ikke et bestemt niveau. Du behøver f.eks. ikke være stjernemusiker for at vælge sammenspil – ligesom du kan vælge friluftsliv, selvom du aldrig har sovet i telt før. Du skal bare have lysten og modet til at prøve det af. Til gengæld lover vi dig, at du vil lære en masse og have det sjovt undervejs.