Bliv elev på korinth efterskole

Hvis du ønsker at blive elev på Korinth Efterskole skal du klikke på det skoleår, du ønsker at være efterskoleelev på vores skole. Herefter åbnes der for en online tilmeldingsformular, som du skal udfylde sammen med dine forældre.

På Korinth Efterskole kan du være elev på 9. eller 10. klassetrin. Det er muligt at være elev 2 år i træk, hvis både du, dine forældre og skolen synes, det er en god ide.

Du er først endelig tilmeldt, når du har betalt indmeldelsesgebyr, og du har haft en samtale med en lærer på Korinth Efterskole.

2. års elev på korinth efterskole

På Korinth Efterskole er der mulighed for at 5-8 elever kan blive 2. års elever.

Hvis du ønsker at blive 2. års elev, er det noget du søger om. Personalet vurderer efter ansøgning og samtale, om der er basis for et år mere på Korinth Efterskole.

Vi lægger vægt på en række kriterier for at kunne blive optaget som 2. års elev. Disse skal du sammen med dine forældre overveje inden du søger. Samtidig lægger vi vægt på et konstruktivt forældresamarbejde.

For at blive endelig tilmeldt, skal der betales 2.500 kr. i indmeldelsesgebyr ifm. optag og 1.500 kr. til en elevpakke (tøj m.m.).

Fristen for ansøgningen er medio november.