Information til forældre

Økonomi

Et år på Korinth Efterskole bliver dels betalt af dine forældre – dels af den danske stat. De aktuelle priser m.v. kan ses på undersiden om Økonomi.

Betalingen er opdelt i 11 rater. Fem rater før 1. januar og fem efter. Dine forældre betaler 1 måned forud. I ugeprisen er inkluderet betaling til den årlige udenlandsrejse – ikke lommepenge.

Beregn hvad dine forældre skal betale

Beløbet, som staten støtter dit efterskoleophold med, afhænger af dine forældres indkomst. Efterskoleforeningen har lavet en ”betalingsberegner”, der kan udregne, hvad staten støtter med, og hvad dine forældre selv skal betale.

Betalingsberegner

Forældreintra

Dine forældre kan følge med i din hverdag på vores intranet, som hedder Skoleplan. Vi tilstræber at samle al vores kommunikation på Skoleplan, så dine forældre føler sig velinformerede.
Vi kan selvfølgelig også altid kontaktes på mail eller telefon. Din familie er naturligvis altid velkommen til at kontakte os, når der opstår spørgsmål.